torsdag den 8. februar 2018

4. undervisningsgang - flipclassroom og brug af film

Kropssprog

Vil du gerne have mere kontrol over dig selv i særligt pressede situationer?
Hvis du kan svare ja på dette spørgsmål, vil jeg anbefale dig at se den video, som jeg har offentliggjort her om kropssprogets indflydelse på de tanker og følelser mange mennesker kan opleve i pressede situationer som f.eks. når de skal til eksamen eller til en jobsamtale.

Personligt synes jeg,  at det er vanvittigt spændende viden som Amy Cody præsenterer i takeshowet om hvordan tanker indvirker på vores handlinger. Jeg har også personligt erfaret at denne lille mirakelkur med at benytte "high power body language" kan have en stor virkning. Den samme virkning har jeg mange af mine elever, der får vist filmen i faget Præsentationsteknik oplevet.

God fornøjelse

1 kommentar:

  1. Spændende link! Det skal helt sikkert studeres :).
    Rigtig god blog, du har - godt du kastede dig ud i det!

    Mvh
    Christer

    SvarSlet

final Eksamen

Læringsteoretisk problemstilling  Jeg er ansat på Hovedforløbet på Handelsskolen København Nord og har mødt en generel udfordring i mit und...