torsdag den 18. januar 2018

1. undervisningsgang - præsentation af min "peer" Rikke på min blog

Præsentation af Rikke på første undervisningsdag 


Rikke underviser på "Pædagogisk Assistent Uddannelse"(PAU) på UCC i  Sundhed i den pædagogiske praksis, Arbejdsmiljø- og ergonomi

Derudover er Rikke BA i Idræt og PBA i Ernæring- og sundhed.

Rikke ser selve undervisningen som sin kerneydelse og at sikre en høj kvalitet.
Til spørgsmålet om stærke sider fremhæver Rikke, at hun er velstruktureret og at andre opfatter hende som en "der har styr på tingene". Rikke fortæller også, at hun er god til at bidrage til den gode stemning på arbejdspladsen og hvilket der netop var brug for fornylig da der desværre blev gennemført en fyringsrunde på hendes arbejdsplads.
Det er tydeligt at Rikke brænder for sit job som underviser og at hun udstråler energi og styrke.
Det var en udfordrende dag for mig og en del andre hvor Rikke viste enormt hjælpsomhed og overskud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

final Eksamen

Læringsteoretisk problemstilling  Jeg er ansat på Hovedforløbet på Handelsskolen København Nord og har mødt en generel udfordring i mit und...